aankomst - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Annabel Klein Woolthuis - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Annabel Klein Woolthuis - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: annabel

Blijf op de hoogte en volg Annabel

15 September 2014 | Australië, Brisbane

Daar zijn we dan!

vrijdag avond rond 7 uur landde ik op Brisbane. wat ziet de stad er gaaf uit vanuit de lucht! zoveel lichten. wat me op viel waren de vele roze lichten.

eenmaal uit het vliegtuig voelde het een beetje gek. ben ik aan het dromen?? eerst veel douane door, telkens afvragen of ik alles wel bij me heb.. maar gelukkig, ik mocht mijn tas gaan halen en daarna opzoek naar mijn taxi shauffeur!

hoewel ik aardig wat stress had in het vliegtuig over het vinden van mijn tas, het vinden van de taxi shauffeur blabla was het achteraf toch eigenlijk wel goed te doen... :P dus voor de volgende trip, relaxxx

dit weekend heb ik al veel mensen leren kennen. er zitten ontzettend veel gave mensen in mijn hostel en iedereen is bevriend. bij aankomst keken we meteen samen kongfu panda, leuke binnenkomer.

zaterdag kwam ik er achter waarom alles roze was in brisbane. Het is hier Brisbane festival. Nouja festival kan je het niet echt noemen maar er zijn wel leuke dingen te doen zoals marktjes en savonds gezellig samen op het grasveld zitten en muziek luisteren. ontzettend leuk!
Hier heb ik weer nieuwe mensen leren kennen die net als ik naar de Kaplan school gaan. we hebben samen wat gedronken op het grasveld en zijn daarna naar een Pub gegaan.

wat me opvalt hier in Brisbane is alle gezinnen die zo relaxed zijn samen. als iemand nog van plan is een familie film te maken of misschien een reclame? Kom naar Brisbane! het perfecte plaatje voor een ideaal gezin.

zondag zijn we (de huisgenootjes en een paar mensen van Kaplan, de school) naar South Bank geweest. hier in Brisbane noemen ze het "het strand" maar je kan het beter een zwembad met veel zand noemen midden in de stad. wel heel leuk om gewoon samen te zijn, een muziekje te luisteren en een beetje af te koelen.

het is nu bijna half 1 en heb net mijn eerste schooldag gehad. nog geen oficiele les maar wel een test gemaakt. je raad nooit wat voor score ik heb gehaald.... High Intermediate ennn Advanced !!! ik ben erg trots :)
laat die mensen in nederland maar praten, ik kan echt wel engels!

mijn dagen tot nu toe zijn erg geslaagd. ik heb 3 top dagen gehad! veel mensen leren kennen uit de hele wereld. Chili, Columbia, Brazilie Tiwan, Duitsland en Frankrijk. Dat hoor je niet vaak :P. laat mijn eerste schooldag morgen maar komen, ik heb er zin in!

dikke kus Anna

  • 15 September 2014 - 19:10

    Yvonne Ottens :

    Hai lieve Anna, wat fijn dat je eerste dagen zo super zijn en dat je zoveel leuke mensen hebt ontmoet.
    Hele dikke kus van Vonnie

  • 15 September 2014 - 19:13

    Philippien:

    Hey Anna, wat goed dat je een verslag hebt gemaakt, erg leuk om te lezen, ik denk dat ik dit
    maar ff uit ga printen en laten zien aan je leraar engels :) . Een mooi begin van een mooi avontuur. Morgen veel plezier bij je eerste dag op school voor het echie !! Tot gauw maar weer.
    Dikke kus mama

  • 15 September 2014 - 20:04

    Truus:

    Lieve Annabel
    Jemig zeg dat is echt leuk om te zien dat he het zo naar he zin hebt . Geweldig !
    Hoe was je eerste dag op school ?
    En goed joh met dat Engels .
    Geniet er maar lekker van .

  • 17 September 2014 - 09:19

    Erna Van Pijkeren:

    Hallo Annabel, wat leuk om je verslag te lezen. Goed van je Engels joh, heel veel plezier op je nieuwe school en met je vele vrienden. Tot gauw en dikke kus tante Erna

  • 17 September 2014 - 10:01

    Beppie En Sjaan:

    Hey Annabel,
    Super om te lezen dat je zo'n gezellige en goede start maakt in Australië enne.... jij spreekt straks Engels als de beste! Erg leuk je zo te volgen op je avontuur!
    lieve groetjes Bep en Sjaan ;-)

  • 17 September 2014 - 10:01

    Beppie En Sjaan:

    Hey Annabel,
    Super om te lezen dat je zo'n gezellige en goede start maakt in Australië enne.... jij spreekt straks Engels als de beste! Erg leuk je zo te volgen op je avontuur!
    lieve groetjes Bep en Sjaan ;-)

  • 17 September 2014 - 19:18

    Geert :

    He Anna, fijn om te zien dat alles super gaat. Geniet van je schooltijd en ook de vrije tijd die wel goed benut wordt door jou. Heel veel succes en ik hou je in de gaten. Greetz from Pigeon

  • 19 September 2014 - 21:55

    Nicole (van Truus):

    Hoi Annabel, wat leuk je enthousiaste verhalen te lezen. Heel veel plezier nog verder, groetjes nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Jaartje Australië !!

op avontuur.

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2015

drie maanden in de woestijn MOUNT ISA

24 November 2014

update

24 Oktober 2014

Frazer island en biron bay

30 September 2014

week twee

23 September 2014

eerste week
Annabel

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 5561

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 11 September 2015

Jaartje Australië !!

Landen bezocht: